مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 20:152021-03-06سياسي

یادواره شهدای زن در پلدختر برگزار شد


یادواره 17 شهیده زن در شهرستان پلدختر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، به همت بنیاد شهید و امورایثارگران وکانون بسیج مداحان سپاه ناحیه، یادواره 17 شهیده زن پل دختر برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان در این یادواره گفت: حضرت زهرا (س) به عنوان نخستین شهیده راه ولایت است که تمام قد در برابر کفر از ولایت و امامت دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام وحید بیرانوند اظهار داشت: حضرت زهرا (س) الگوی تمام نمای نه تنها یک زن در جامعه اسلامی است بلکه در شئونات زندگی سیره این بانوی بزرگوار اسلام برای همه مسلمانان اسوه است.

وی به سه نمونه شخصیتی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: تلاوت قرآن ، نگاه به چهره پیامبر (ص) و انفاق در راه خدا از خصوصیات  اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) بود که فرمودند این سه چیز را دوست دارم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه پل دختر گفت: زنان مسلمان در جوامع اسلامی از جمله در کشور به ویژه در عصر کنونی که دشمنان به دنبال جایگزین کردن الگوهای نامتعارف و فرهنگ غرب در این مرز و بوم هستند باید بامعرفت و شناخت کافی از سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا (س)  در این مسیر گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای زن در پلدختر برگزار شد

یادواره شهدای زن در پلدختر برگزار شد