مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 17:202021-03-06حوادث

آتش سوزی گمرک ابونصر در مرز ایران و افغانستان مهار شد


30 امروز در گمرک ابونصر فراهی افغانستان همجوار گمرک مرزی ماهیرود در خراسان جنوبی از مخزن ذخیره سوخت شروع شد و به مخازن دیگر سرایت کرد.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: آتش سوزی در گمرک ابونصر فراهی افغانستان در مجاورت پایانه مرزی ماهیرود این استان با تلاش 6 و نیم ساعته آتش نشانان و نیروهای امدادی مهار شد.

سید ابوالحسن میرجلیلی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی که ساعت 10 و 30 دقیقه امروز در خاک افغانستان روی داد، با همکاری 10 تیم آتش نشان و 20 نوع ماشین آلات امدادی مختلف از جمله آتش نشانی، تانکر آبرسان سیار، هلال احمر و اورژانس از کشورمان حدود ساعت 17 مهار شد.

وی بیان کرد: با توجه به ایمن سازی که طی سه هفته گذشته با دستور استاندار خراسان جنوبی در مرز ماهیرود انجام شده بود، هیچ گونه خسارت مالی به امکانات بازارچه ماهیرود وارد نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه با واکنش سریع نیروهای امدادی در مرز ماهیرود، این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت و به اموال تاجران ایرانی و افغان در این مرز خسارت جدی وارد نشده است و خسارت نهایی با برآورد آتش نشانان به زودی اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گمرک ابونصر در مرز ایران و افغانستان مهار شد

آتش سوزی گمرک ابونصر در مرز ایران و افغانستان مهار شد