مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-06سياسي

روغن سوزی خبرگزاری روحانی در ماههای آخر


سیاوش خرّم در یادداشتی به سیاهه نویسی خبرگزاری رسمی دولت روحانی علیه منتقدان اقتصادی او از جمله حمله اخیر ایرنا به دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد.

- سیاوش خرّم در یادداشتی به سیاهه نویسی خبرگزاری رسمی دولت روحانی علیه منتقدان اقتصادی او از جمله حمله اخیر ایرنا به دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد و نوشت: درست در چهاردهم اسفند، که هنوز در خاطره مردم ما یادآور صف آوری محکوم به شکست تفکر لیبرال و بی اصالت در برابر جریان اصیل عزت و استقلال و پایداری انقلاب و دفاع مقدس است، خبرگزاری جمهوری اسلامی که این روزها باید آن را رسانه خبرگزاری شخصی روحانی نامید، با تجاهل ژورنالیستی، پادوی سیاستبازان حرفه ای شد.

اخیراً دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره دهه پنجم که نخستین دهه گام دوم انقلاب است و از دید او دهه بسیار مهم و سرنوشت سازی است و پایه گذار آینده کشور است، بر فرصت ها و تهدیدهای بزرگ این دهه در اقتصاد و فرهنگ و امنیت و خطر نفوذ تاکید کرد.

رضایی گفت که دولت آینده و برنامه هفتم، نخستین دولت و برنامه در چارچوب گام دوم است و باید با عملکرد دولت های گذشته متفاوت باشد و با تحولی اساسی از جمله در مدیریت کشور، مشکلات مزمن را حل کند و به توسعه اقتصاد و فرهنگ در کنار دفاع و سیاست بپردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن سوزی خبرگزاری روحانی در ماههای آخر

روغن سوزی خبرگزاری روحانی در ماههای آخر