مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-06ورزشي

در لیگِ صفر- صفر مثل «سپاهان» زیبا باشید


سپاهان حالا سلطنت یحیی گل محمدی را به چالش کشیده و تنها با یک گل کمتر در رتبه دوم ایستاده اند و علیرضا مرزبان احتمالاً کفش سفارش داده تا بعد از قهرمانی از اصفهان پیاده به تهران بیاید! - سپاهان حالا سلطنت یحیی گل محمدی را به چالش کشیده و تنها با یک گل کمتر در رتبه دوم ایستاده اند و علیرضا مرزبان احتمالاً کفش سفارش داده تا بعد از قهرمانی از اصفهان پیاده به تهران بیاید! عصرایران؛ احسان محمدی- هواداران پر تعداد استقلال و پرسپولیس از این تیتر خوش شان نمی آید اما تا هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، این سپاهان اصفهان است که زیباترین فوتبال را به نمایش گذاشته است.

آن ها که فوتبال را دنبال می کنند می دانند که فارغ از سبک بازی حریف که اتوبوس پارک کند یا نکند، کیفیت نمایش تیم شما آشکار است.

سپاهان اصفهان این هفته در اراک با نتیجه 6-1 آلومینیوم را در هم شکست.

اینکه رسول خطیبی با ترک ناگهانی اراک خنجر در قلب آن ها کاشت، اینکه با کمبود بازیکن در خط دفاعی روبرو هستند، اینکه دروازه بان مرتکب چند اشتباه مهلک شد، اینکه محمد ایرانپوریان در دقیقه 48 اخراج شد، همه یک طرف، اینکه سپاهان دارد فوتبال را زیبا بازی می کند طرف دیگر.

مشخص نیست که چه زمانی یک تیم، سپاهان را به خاطر این سبک تهاجمی تنبیه کند اما آن ها با 32 گل زده لذت را به لیگ کسالت باری برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در لیگِ صفر- صفر مثل «سپاهان» زیبا باشید

در لیگِ صفر- صفر مثل «سپاهان» زیبا باشید