مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-06حوادث

اولین پد استاندارد بالگرد امدادی بابل در حال تکمیل است


اولین پد استاندارد بالگرد امدادی در منطقه سیدکلا بخش بابلکنار در حال تکمیل و اتمام است.

- ابوالقاسم لعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید از پروژه اولین پد (محل فرود) استاندارد بالگرد امدادی در شهرستان بابل در منطقه سیدکلا بخش بابلکنار افزود: این پروژه با پیگیری های اورژانس بابل و با توجه به نیاز مناطق بالادست و صعب العبور شهرستان بابل برای امداد رسانی هوایی در حوادث غیر مترقبه در دست ساخت است.

وی ادامه داد: پد استاندارد بالگرد امدادی در زمینی به مساحت 450 متر در محوطه خانه بهداشت روستای سیدکلای بابلکنار که از مناطق بالادست و صعب العبور شهرستان بوده، بعد از جانمایی و تأیید کارشناسان اورژانس هوایی در آذر امسال کلنگ زنی شد.

وی تصریح کرد: این پروژه با همت خیر منطقه خانواده شهید والامقام عباس پور براساس استانداردهای محل فرود بالگرد اورژانس هوایی سازمان اورژانس کشور در حال اتمام ساخت است و در آینده نزدیک و پس از تأیید نهایی اورژانس هوایی سازمان اورژانس کشور افتتاح و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لعلی یادآور شد: اورژانس بابل با توجه به اخذ مجوز از سازمان اورژانس کشور پیگیر ساخت پایگاه عملیاتی اورژانس 115 و پد بالگرد در منطقه بالادست فیروزجاه بخش بندپی شرقی نیز بوده که با همت و حمایت مسئولان شهرستان به زودی افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پد استاندارد بالگرد امدادی بابل در حال تکمیل است

اولین پد استاندارد بالگرد امدادی بابل در حال تکمیل است