مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-06دانش

آمل چهارمین شهر بیس بال کشور می شود


رییس انجمن بیس بال وسافت بال کشور گفت: با راه اندازی مجموعه اختصاصی بیس بال در آمل، این شهرستان به عنوان چهارمین شهر برخوردار از این امکانات ورزشی تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هومن منصوریان شامگاه شنبه در نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی روستای کمدره و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برای ایجاد مجموعه اختصاصی بیس بال در شهرستان آمل گفت، از زمین پیشنهادی هیأت انجمن های ورزشی شهرستان آمل در روستای کمدره بخش دشت سر این شهرستان و ظرفیت هایی که این بخش برای توسعه این رشته جدید و پرطرفدار ورزشی دارد، بازدید و امکان سنجی شد.

وی افزود: انجمن بیس بال و سافت بال کشور برای ایجاد مجموعه و پایگاه بیس بال در شهرستان آمل بسیار مصمم و جدی است و قرار شد در نشست های تخصصی برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز بررسی و نوع همکاری هایی که از سوی انجمن و مجموعه شهرستان آمل خواهند داشت نیز مشخص شود.

وی اضافه کرد، البته خواسته هایی نیز اعضای شورای اسلامی روستای کمدره ونیز مسئولان محلی و ورزشی آمل در قبال ارائه زمین مورد نظر برای ایجاد پایگاه بیس بال داشتند که انجمن بیس بال کشور با احترام به درخواست همه عمومی ودرجهت برآورده کردن آنها پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمل چهارمین شهر بیس بال کشور می شود

آمل چهارمین شهر بیس بال کشور می شود