مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-06فرهنگي

رونمایی از اثر جدید «ایران درودی» نقاش معاصر


خانم درودی با ابراز تاسف از اینکه نمی توانند در این مراسم حضور داشته باشند از اینکه اثر تازه ایشان در افتتاحیه مجموعه خط سوم رونمایی می شود ابراز خوشحالی کردند.

- تازه ترین اثر ایران درودی، بانوی نقاش معاصر همزمان با افتتاح مجموعه فرهنگی هنری عمارت خط سوم رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم سید محمد طباطبایی به نمایندگی از موسسان مجموعه فرهنگی و هنری عمارت خط سوم، گفت: بنای ما این است که در کنار چراغ هایی که در عرصه فرهنگ روشن شده، ما هم به اندازه توان مان یک چراغ برای فرهنگ و هنر روشن کنیم.

او ادامه داد: در کنار فروشگاه کتاب و محصولات هنری، ارائه فضاهایی برای تمرین و اجرای محدود برای گروه های تئاتر و نیز کافه کتاب مجموعه، برگزاری کارگاه های فرهنگی و هنری با نگاه کاربردی و رویکرد تازه در موضوع و روش برگزاری با نگاه ویژه به گروه سنی نوجوان از جمله برنامه های این مجموعه خواهد بود.

طباطبایی درباره رونمایی از اثر ایران درودی نیز اظهار کرد: خوشحالیم که آغاز به کارمان با باران تهران که برکت است و رونمایی از اثر خانم درودی که محور اصلی آن نور است، همراه می شود.

خانم درودی با ابراز تاسف از اینکه نمی توانند در این مراسم حضور داشته باشند از اینکه اثر تازه ایشان در افتتاحیه مجموعه خط سوم رونمایی می شود ابراز خوشحالی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اثر جدید «ایران درودی» نقاش معاصر

رونمایی از اثر جدید «ایران درودی» نقاش معاصر