مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-06پزشكي

نگرانی جدی در خصوص افزایش شیوع بیماری کرونا در هرمزگان وجود دارد


استاندار هرمزگان از افزایش شیوع بیماری کرونا در هرمزگان به طور جدی ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هرمزگان است.

وی با اشاره به وجود ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در هرمزگان، افزود: سرعت سرایت و شدت بیماری زایی ویروس جهش یافته بسیار بیشتر است و جوانان نیز بسیار بیشتر به آن مبتلا می شوند و در این خصوص نگرانی های جدی با توجه به شناسایی موارد ابتلا به این نوع ویروس در هرمزگان وجود دارد.

استاندار هرمزگان افزود: به طور ویژه از جوانان در هرمزگان می خواهیم تمامی دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنند.

همتی تصریح کرد: افزایش آمار ابتلا به کرونا در هرمزگان نشان می دهد که اگر مراقبت های لازم صورت نگیرد، استان به شکل وسیع تر درگیر این بیماری خواهد شد و شرایط سختی در پیش خواهیم داشت که مجبور خواهیم بود محدودیت های بیشتری را اعمال کنیم.

وی گفت: به طور جدی از مردم شریف هرمزگان می خواهیم تمامی تاکیدات و مراقبت ها برای پیشگیری از بیماری کرونا به ویژه استفاده از ماسک، فاصله گذاری و شستن منظم دست ها را رعایت کنند.

استاندار هرمزگان با گلایه جدی از برگزاری مراسم های عروسی در مکان های غیرمجاز و همچنین برگزاری مراسم های ترحیم و ختم و سایر مراسم هایی که ضرورت ندارد، خاطرنشان کرد: این مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی جدی در خصوص افزایش شیوع بیماری کرونا در هرمزگان وجود دارد

نگرانی جدی در خصوص افزایش شیوع بیماری کرونا در هرمزگان وجود دارد