مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-06اقتصادي

وزیر نیرو خبر داد: حضور شرکت های عضو اتحادیه اوراسیا در نمایشگاه تهران


سازوکارهای توافق شده بین بانک مرکزی ایران و روسیه، شرایط را برای حضور شرکت های عضو اتحادیه اوراسیا در نمایشگاه تهران فراهم کرده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک روسیه، رضا اردکانیان اظهار داشت: اتحادیه اقتصادی اوراسیا هر سال یک رویداد بزرگ تجاری برگزار می کند، لذا برگزاری اولین نمایشگاه اوراسیا که قرار است 28 الی 31 اردیبهشت 1400 در تهران برگزار شود، فرصت بسیار خوبی برای تجار و تولید کنندگان ایرانی و کشورهای همسایه و خصوصاً اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا فراهم می کند.

علاوه بر آن ما در صدد هستیم که ارتباط اتاق های بازرگانی در استان های مختلف ایران را با شرکای خودشان در کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا فراهم کنیم و توسعه دهیم.

به گفته وزیر نیرو ایران، با توجه به تنوع زمینه های تجاری ایران به لحاظ اقلیم های متنوع که به تعبیری کشور چهار فصل هستیم، در تمام طول سال محصولات متنوع کشاورزی و کالاهای مصرفی در ایران تولید می شود، علاوه بر این ایران دارای منابع وسیع معدنی است که فرصت خوبی را برای عرضه این محصولات ارائه می کند.

برگزاری این نمایشگاه از 28 الی 31 اردیبهشت 1400، از لحاظ آب و هوایی نیز جز بهترین زمانهای برگزاری است و ما امیدواریم از سوی تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان کشورهای همسایه خصوصاً کشورهای عضو اتح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو خبر داد: حضور شرکت های عضو اتحادیه اوراسیا در نمایشگاه تهران

وزیر نیرو خبر داد: حضور شرکت های عضو اتحادیه اوراسیا در نمایشگاه تهران