مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-06سياسي

طرح ملی کتابخانه گردی در کردستان اجرا می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ملی کتابخانه گردی از 16 اسفندماه به مدت سه روز در این استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، محمد مخدومی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن 17 اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرح ملی کتابخانه گردی به منظور آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با فعالیت های این نهاد فرهنگی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح کتابخانه گردی از 16 لغایت 18 اسفندماه در کتابخانه های عمومی چهار شهرستان استان اجرا می شود، افزود: این طرح در کتابخانه های شاخص، تازه تأسیس و بازگشایی شده در شهرستان های آبی و زرد استان کردستان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: بر این اساس طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی نبی اکرم (ص) بانه، شهید ملامحمد امینی سقز، شهید مدرس قروه و شهید برهان عالی و ماموستا قانع روستای تنگیسر در شهرستان سنندج اجرا می شود.

مخدومی عنوان کرد: شرکت در طرح ملی کتابخانه گردی مزایایی از جمله اهدای عضویت رایگان به بازدیدکنندگان کتابخانه و بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب به مدت یک هفته با شرط بازگرداندن اصل کتاب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی کتابخانه گردی در کردستان اجرا می شود

طرح ملی کتابخانه گردی در کردستان اجرا می شود