مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-06اجتماعي

صبر و شکیبایی همسایگان مترو مورد تقدیر قرار می گیرد


مدیرعامل متروی تهران با اشاره به شروع فعالیت پویش «همسایه؛ سپاس» گفت: از طریق ایت پویش از ساکنان محلات اطراف کارگاههای مترو تقدیر می شود.

- مدیرعامل متروی تهران با اشاره به شروع فعالیت پویش همسایه؛ سپاس گفت: از طریق ایت پویش از ساکنان محلات اطراف کارگاههای مترو تقدیر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی امام مدیرعامل متروی تهران گفت: در راستای ارج نهادن به صبر و شکیبایی همسایگان و اهالی مناطق پیرامونی کارگاه های عمرانی ایستگاه های در حال ساخت و تکمیل شبکه مترو، این شرکت از این پس در خاتمه عملیات احداث هر ایستگاه، با سرکشی به همسایگان املاک پیرامونی و هم محله ای های ایستگاه ساخته شده، ضمن عذرخواهی از مشکلات و دردسرهای ناخواسته فعالیت های عمرانی مربوط به ساخت ایستگاه و طلب عفو و حلالیت از همسایگان محترم و صبور ایستگاه ها، به رسم یادبود با اهدا یک یادگاری ناقابل، از شهروندان نجیب پایتخت سپاسگزاری خواهد کرد.

وی با اعلام این مطلب افزود: دردسرهای انجام عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، همواره گریبانگیر اهالی محدوده های پیرامونی این کارگاه ها بوده و در محیط فعالیت های شهری، چنین مساله ای گریز ناپذیر است.

در واقع این همسایگان کارگاه های عمرانی هستند که بیشتر از سایر شهروندان با مشکلات طرح های شهری مانوس می شوند که البته همو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر و شکیبایی همسایگان مترو مورد تقدیر قرار می گیرد

صبر و شکیبایی همسایگان مترو مورد تقدیر قرار می گیرد