مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-06سياسي

خصوصی سازی؛ نقطه سرخط / همایش تخصصی بررسی آینده واگذاری ها در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، همایش تخصصی بررسی آینده خصوصی سازی ها در ایران فردا، - به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، همایش تخصصی بررسی آینده خصوصی سازی ها در ایران فردا، 17 اسفند در سالن اجتماعات حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، همایش تخصصی بررسی آینده خصوصی سازی ها در ایران فردا، 17 اسفند در سالن اجتماعات حوزه هنری برگزار خواهد شد.

در این همایش با بررسی تخصصی مسئله خصوصی سازی و قوانین مربوط به سیاست های کلی اصل 44 با حضور حمیدرضا فولادگر، رییس چند دوره کمیسیون اصل 44، احسان خاندوزی، نایب رییس کمیسون اقتصادی و عضو کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی، امیر اسدیان از مرکز پژوهش ها و مسعود براتی، پژوهشگر مسائل اقتصادی خواهد بود.

همچنین در این همایش میلاد گودرزی و محسن صباغی و مجید حسینی به عنوان فعال سیاسی و رسانه ای و اجتماعی و امیر خراسانی و میثم مهدیار و محمد ماشین چیان به عنوان کارشناس اقتصادی حضور خواهند یافت.

در این همایش کارگرانی هم از شرکت های کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و هپکو اراک و کنتورسازی قزوین و پالایشگاه کرمانشاه حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی؛ نقطه سرخط / همایش تخصصی بررسی آینده واگذاری ها در ایران

خصوصی سازی؛ نقطه سرخط / همایش تخصصی بررسی آینده واگذاری ها در ایران