مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-06سياسي

راه اندازی 7 انجمن تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از راه اندازی 7 انجمن تخصصی خبر داد و گفت: فعالیت کانون در دوره کرونا نیز افزایش یافته است.

- علی یزدانشناس صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های مجازی کانون پرورش فکری در ایام کرونا، اظهار کرد: کارگاه های تخصصی در بستر فضای مجازی و برخط راه اندازی شده است.

وی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی اسباب بازی با هدف تحقق شعار سال و کمک به برقراری ارتباط میان تولید کنندگان و سرمایه گذاران به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: صدیقه ورزدار از استان مازندران موفق به کسب رتبه سوم در بخش رقابتی ویژه عروسک های ایرانی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران بازنگری در فعالیت های کانون را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: فعالیت های کانون از 40 به 60 خدمت رسیده است و همه بچه ها می تواند با عضویت در سایت کانون از خدمات مجازی بهره مند شوند.

یزدانشناس با اشاره به اینکه کارگاه های متعددی از تابستان تاکنون برای بیش از 27 هزار نفر از کودکان و نوجوانان برگزار شده است، گفت: بیش از 19 هزار نفر از اعضای شرکت کننده را دختران تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: راه اندازی انجمن های تخصصی از جمله فعالیت های کانون پرورش فکری است و در استان هفت انجمن راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 7 انجمن تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران

راه اندازی 7 انجمن تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران