مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-06سياسي

3 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی ساخته می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: تفاهمنامه ساخت 3 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در حال پیگیری است که بخشی از آن در پایان سال 99 در آستانه روز شهدا کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلیمان رستمیان در نشست شورای اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با حضور معاونین، رؤسای ادارات ستادی و رؤسای ادارت با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه های سال 99 در سالن جلسات برگزار شده بود با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، بر لزوم برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با رعایت دستور العمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهداست که باید با بسیج تمامی امکانات به استقبال این روز عزیز برویم.

وی افزود: 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج راه شهدا در جامعه خصوصاً در بین نسل جوان است که باید از این فرصت بهره بگیریم.

باید تلاش کنیم تا روز بزرگداشت شهدا در جامعه نهادینه شود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگاهی انقلابی و خدمتگزار است رستمیان د ر ادامه بنیاد شهید و امور ایثارگران را دستگاهی انقلابی و خدمتگزار دانست و تصریح کرد: ارزشها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی ساخته می شود

3 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی ساخته می شود