مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-06پزشكي

ابتلای 2069 نفر از کادر درمانی و بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ابتلای بیش از دو هزار و 69 نفر از کادر درمانی و بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد به کروناویروس خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ابتلای بیش از دو هزار و 69 نفر از کادر درمانی و بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد به کروناویروس خبر داد.

پرویز یزدان پناه در نشست ستاد پیشگیری از کرونای استان گفت: شهرستان کهگیلویه و گچساران نارنجی و بقیه شهرستان ها نیز زرد هستند.

وی اظهارکرد: 1306 نمونه دیروز ثبت شده که 98 مورد آن مثبت بوده است از این تعداد بویراحمد 35 نفر کهگیلویه 25 نفر و گچساران 18 نفر در رده اول تا سوم قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه تاکنون مورد جدیدی از ویروس کرونا انگلیسی مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: بیماری که همه علائم آن را دارد با وجود اینکه تست pcr آن منفی بوده در قرنطینه است چرا که علائمی مشابه این ویروس دارد.

همچنین محمدمهدی دانشی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در دو هفته گذشته مراجعات به درمانگاه ها و کلینیک ها و مراکز درمانی نیز دو درصد افزایش یافته است وی افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی 93 درصد بود در حالی که هفته گذشته به 79 درصد کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 2069 نفر از کادر درمانی و بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد به کرونا

ابتلای 2069 نفر از کادر درمانی و بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد به کرونا