مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-06سياسي

کانون های مساجد در جهت رفع دغدغه های فرهنگی گام بردارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی اعضای کانون های مساجد می تواند راهگشاری بسیاری از مسائل و دغدغه های فرهنگی در کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز این بزرگ مرد الهی به عنوان مکتب شهید سلیمانی یاد می کنند، افزود: برهمین اساس از آنجا که کانون های فرهنگی و هنری مساجد، یک ظرفیت نیروی انسانی گسترده هستند که در دل مسجد فعالیت می کنند، نقش مهم و تأثیرگذاری در ترویج مکتب حاج قاسم دارند.

وی با اشاره به سه شاخصه مهم کانون های فرهنگی و هنری مساجد، تصریح کرد: این سه ویژگی شامل شبکه گسترده کانون در سراسر مناطق شهری، روستایی و عشایری، مردمی بودن و حضور جوانان در مسجد است که و استفاده و حمایت از این بستر وظیفه همه دستگاه ها مربوطه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با اشاره به دغدغه های مختلف فرهنگی در کشور، اظهار کرد: قطعاً استفاده از ظرفیت و توانمندی اعضای کانون های مساجد می تواند راهگشاری بسیاری از مسائل و دغدغه های فرهنگی در کشور باشد.

وی با بیان این مطلب که پس از تصویب اساسنانه کانون های فرهنگی و هنری کساجد توسط شورای علی انقلاب فرهنگی، فعالیت ها و برنامه ریزی ها هدفمندتر و منسجم تر شد، اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری سراسر کشور باید دغدغه های مقام معظم رهبری را مدنظر قرار داده و مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد در جهت رفع دغدغه های فرهنگی گام بردارند

کانون های مساجد در جهت رفع دغدغه های فرهنگی گام بردارند