مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-06سياسي

فاصله سرانه فضای آموزشی در حاشیه شهرهای اصلی استان ها تا استاندارد


در برخی استان ها و حاشیه شهرهای اصلی استان ها سرانه فضای آموزشی کمتر از 2 مترمربع است،درحالی که متوسط برخورداری آموزشی در کشور 5، - 2 مترمربع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در آیین بهره برداری از 100 مدرسه و 350 مسجد و مرکز فرهنگی بنیاد برکت و انعقاد تفاهم نامه ساخت 1000 مدرسه روستایی و عشایری که با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و در محل نمایشگاه دستاوردهای بنیاد برکت برگزار شد، با تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید مبعث پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: اقدامات ارزنده و قابل تحسین بنیاد برکت مایه افتخار است و از سوی آموزش وپرورش از تمامی تلاش های بنیاد برکت تشکر می کنم و امیدوارم با توسعه این همکاری ها شاهد افزایش فرصت های یادگیری در جامعه باشیم.

وی پیشرفت را دغدغه عمومی جامعه برشمرد و افزود: صرف نظر از تعریف و تبیینی که از پیشرفت داریم همه در تکاپوی پیشرفت هستیم و برای تحقق پیشرفت تلاش می کنیم.

حاجی میرزایی تصریح کرد: همه دستگاه ها و نهادها درصدد تمهید پیشرفت و فراهم کردن زندگی بهتر برای مردم هستند و در این راه هر سازمانی تلاش می کند تا با توجه به اهداف خود به این هدف نهایی دست یابد و همه در تکاپوی پیشرفت جامعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله سرانه فضای آموزشی در حاشیه شهرهای اصلی استان ها تا استاندارد

فاصله سرانه فضای آموزشی در حاشیه شهرهای اصلی استان ها تا استاندارد