مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-06سياسي

برگزاری کنگره ملی فرشتگان تاریخ ساز در زنجان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه 22 عنوان برنامه در روز شهید برگزار خواهد شد، گفت: استان زنجان جایگاه دوم را در تعداد شهدای زن در کشور دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه 22 عنوان برنامه در روز شهید برگزار خواهد شد، گفت: استان زنجان جایگاه دوم را در تعداد شهدای زن در کشور دارد.

علی کاظمی پیش از ظهر امروز (16 اسفندماه) در نشست خبری به مناسبت روز شهید و روز جانباز، با بیان اینکه باید تلاش کنیم که رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به جوانان این مرز و بوم القا کنیم، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نگاه متفاوت تری نسبت به سایر دستگاه های فرهنگی به موضوع روز شهید و جانباز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سراسر دستاورد است و هم چنان باید در جبهه ایثار و شهادت تلاش کنیم، تصریح کرد: باید این دستاوردها را به نسل جدید بیش از پیش بازگو کنیم؛ چراکه امنیت و آسایش فعلی را مدیون خون شهدا هستیم.

این مسئول با یادآوری اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در 22 اسفند سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) و به منظور توسعه فرهنگ، ایثار و شهادت در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، آموزشی، شهادت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ملی فرشتگان تاریخ ساز در زنجان

برگزاری کنگره ملی فرشتگان تاریخ ساز در زنجان