مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-06اجتماعي

چالش های تهدید کننده جنگل های هیرکانی


جنگل های بارانی جنگل هایی هستند که به واسطه مقدار زیاد بارش و شرایط جوی و قاره ای، بسیار حاصلخیز بوده و بیشترین تنوع گونه های گیاهی و جانوری را دارند.

- ایسنا/گیلان جنگل های بارانی جنگل هایی هستند که به واسطه مقدار زیاد بارش و شرایط جوی و قاره ای، بسیار حاصلخیز بوده و بیشترین تنوع گونه های گیاهی و جانوری را دارند.

توسعه زمین های زراعی، عامل 60 درصد از تخریب جنگل ها در سطح جهان می باشد و بخش اعظمی از این زمین ها برای تأمین غذای مصرفی گله های گاو و گوسفند در دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مهسا خلیلی، فعال محیط زیست به مناسبت روز درختکاری در گفت و گو با ایسنا، به تبیین برخی تهدیدات جنگل های هیرکانی شمال کشور اشاره و با ارائه دلایل تخریب برخی جنگل ها در اقصی نقاط جهان، اظهار کرد: وگانیسم یک روش تغذیه و زندگی است که هدف آن حذف هر نوع محصول حیوانی چه در غذا و چه در مواد مصرفی است.

مهم ترین دلایل گرایش به وگانیسم افراد، مسائل اخلاقی یا رعایت حقوق حیوانات، حفاظت محیط زیست، حفظ سلامتی، مسائل معنوی یا مذهبی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد وگان با پرورش صنعتی حیوانات و آزمایش روی حیوانات مخالف هستند، ادامه داد: از مهم ترین محصولات حیوانی که پاک گیاه خواران یا وگان ها از مصرف آن ها خودداری می کنند می توان به انواع گوشت (گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های تهدید کننده جنگل های هیرکانی

چالش های تهدید کننده جنگل های هیرکانی