مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-06پزشكي

کرونای انگلیسی در استان کرمان گریبان 9 نفر را گرفته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: متاسفانه در استان کرمان ابتلای 9 نفر به ویروس جهش یافته کرونا تایید شده لذا برخورد ما به لحاظ درمانی و پیشگیری باید متفاوت تر از گذشته باشد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: متاسفانه در استان کرمان ابتلای 9 نفر به ویروس جهش یافته کرونا تایید شده لذا برخورد ما به لحاظ درمانی و پیشگیری باید متفاوت تر از گذشته باشد.

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد ظهر امروز 16 اسفندماه در شصت و ششمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان درباره سفرهای نوروزی گفت: ما باید از مصوبات ستاد ملی تبعیت کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از استان ها و مراکز سیاحتی و زیارتی ممنوع السفر هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه از سال گذشته تاکنون پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کرمان به نوعی شهر کرمان جزو مکان های زیارتی محسوب می شود لذا اگر شهرهای سیاحتی و زیارتی ممنوع السفر هستند شهر کرمان نیز باید جزو آنها قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از وضعیت استان کرمان سخن به میان آورد و گفت: متاسفانه در استان کرمان ابتلای 9 نفر به ویروس جهش یافته کرونا تایید شده لذا برخورد ما به لحاظ درمانی و پیشگیری باید متفاوت تر از گذشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی در استان کرمان گریبان 9 نفر را گرفته است

کرونای انگلیسی در استان کرمان گریبان 9 نفر را گرفته است