مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-06اقتصادي

مردم دو برابر قبل مرغ خریداری می کنند


رییس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید در اصفهان با بیان اینکه نیاز روزانه مردم اصفهان به مرغ بین 500 تا 600 تن بود، گفت: طی چند شب گذشته 900 تن مرغ در کشتارگاه های اصفهان کشتار شده، - ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید در اصفهان با بیان اینکه نیاز روزانه مردم اصفهان به مرغ بین 500 تا 600 تن بود، گفت: طی چند شب گذشته 900 تن مرغ در کشتارگاه های اصفهان کشتار شده، اما توجه به تقاضای بالای مردم، تمام مرغ کشتار شده در اصفهان مصرف می شود.

محمدعلی فروغی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با تدبیر ستاد تنظیم بازار استانی امروز شرایط توزیع مرغ در اصفهان مناسب است، اظهار کرد: مطابق اعلام ستاد تنظیم بازار استان، در حال حاضر مرغ در اصفهان با قیمت مصوب 21 هزار و 500 تومان عرضه می شود.

وی درباره برخی صف های خرید مرغ در اصفهان، توضیح داد: به خصوص طی یک سال گذشته شاهد نوسانات شدید مرغ هستیم، البته در بازه ای از زمان تولیدکنندگان با کمبود نهاده ها مواجه بودند، اما امروز نهاده ها توسط دولت تحویل مرغداران شده و مرغدار نیز باید مرغ را تحویل بازار دهد.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید در اصفهان ادامه داد: مرغداران قرار بود با دریافت نهاده مشخص، مرغ را با وزن 2 کیلوگرم کمتر وارد بازار کنند، اما آنها مرغ را با وزن بالاتر تولید کرده و ادعا می کنند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دو برابر قبل مرغ خریداری می کنند

مردم دو برابر قبل مرغ خریداری می کنند