مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-06سياسي

پژوهش عامل جذب افراد به مسائل دینی و توسعه اسلامی است


مدیر حوزه های علمیه فارس با بیان اینکه یکی از مشکلات برطرف نشده حوزه های علمیه، پژوهش است، خاطرنشان کرد که پژوهش می تواند عاملی برای کمک به جذب افراد به مسائل دینی و توسعه اسلامی باشد.

- ایسنا/فارس مدیر حوزه های علمیه فارس با بیان اینکه یکی از مشکلات برطرف نشده حوزه های علمیه، پژوهش است، خاطرنشان کرد که پژوهش می تواند عاملی برای کمک به جذب افراد به مسائل دینی و توسعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی شنبه 16 اسفند در آیین اختتامیه دوره های ششم و هفتم جشنواره علمی و پژوهشی علامه حلی در شیراز بیان کرد: اگرچه پژوهش های دینی از عناصر ایجاد کننده نشاط آموزشی محسوب می شود، اما تاکنون در حوزه های علمیه مغفول مانده است.

او افزود: موضوع پژوهش در حوزه های علمیه از مشکلاتی ست که تاکنون برطرف نشده است در حالی که پژوهش می تواند عاملی برای جذب افراد به مسائل دینی و توسعه اسلامی باشد.

مدیر حوزه های علمیه فارس یادآور شد: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به جامعه پردازی دارد و این موضوع محقق نخواهد شد مگر زمانی که عالمان نسبت به تبیین دیدگاه اسلام در خصوص مسائل مختلف اقدام کنند؛ این نکته نیز زمانی در دسترس خواهد بود که پژوهش در حوزه های علمیه مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش عامل جذب افراد به مسائل دینی و توسعه اسلامی است

پژوهش عامل جذب افراد به مسائل دینی و توسعه اسلامی است