مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-06اقتصادي

کمک یکصد میلیون تومانی یک خیر در ملایر/ 8 هزار حامی از ایتام حمایت می کنند


مدیر کمیته امداد ملایر از کمک یکصد میلیون تومانی یکی از خیران شهرستان برای تهیه یکصد دستگاه آبگرمکن برای خانواده های خبر داد و گفت: این خیر چند سال است 16 کودک یتیم را زیر پوشش دارد.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر ظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 945 کودک یتیم و طرح را دارد و حوزه حامیان در استان بیشترین درآمد با 23 درصد مربوط به شهرستان ملایر است افزود: این حامیان از شهرهای مختلف کشور و همچنین شهرستان ملایر هستند.

کرمی مقدم با اشاره به پویش جذب حامیان از آبان ماه سال 98 تاکنون اظهار کرد: سهمیه شهرستان از جذب حامیان در ابتدای پویش 6 هزار نفر بود که بعد از آن سهمیه به 12 هزار نفر افزایش یافت که تاکنون 3 هزار حامی جذب شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میانگین حامیان ایتام چهار تا پنج نفر است گفت: از نظر حامی یابی کودکان طرح محسنین نیازمند حامی هستند، در حال حاضر نیز  پرداخت کمک های حامیان برای ایتام به صورت غیر حضوری انجام می شود.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه مبالغ نقدی با شماره کارت اعلام شده به حامی به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می شود بر کمک و جذب بیشتر حامیان در حمایت از کودکان یتیم و کودکان طرح محسنین تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یکصد میلیون تومانی یک خیر در ملایر/ 8 هزار حامی از ایتام حمایت می کنند

کمک یکصد میلیون تومانی یک خیر در ملایر/ 8 هزار حامی از ایتام حمایت می کنند