مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-06سياسي

سرپیچی آشکار شهردار از پاسخگویی به شورای شهر


از آنجایی که شهردار بارها به تذکرات شورا بی توجه بوده اند لازم است امروز پاسخ های قانع کننده ای به سوالات اعضای شورا در صحن علنی داشته باشند.

- سیده منیره قوامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی برنامه های مختلف شورا تذکراتی به شهردار می دهد که شهردار یا باید محل تذکر را اصلاح نماید و یا باید به صورت کتبی و یا شفاهی توضیحی برای اقدام خود داشته باشد ولی گویا آقای شهردار خود را موظف به رفع ابهامات نمی داند و نسبت به تذکرات بی تفاوت هستند و این علت ها سبب شده است که شورا تذکرات خود را در قالب سوال از شهردار مطرح کند و ایشان موظفند با حضور در صحن شورا به سوالات پاسخ دهند.

عضو شورای شهر قزوین اذعان کرد: هم اکنون شهردار قزوین با طرح 6 سوال به شورا فراخوانده شده اند که باید در خصوص سوالات پاسخگو بوده و بتوانند اعضا را قانع کنند.

وی با اشاره به سوالاتی که قرار است شهردار قزوین پاسخگوی آنها باشد توضیح داد: طبق قانون تمام معاملاتی شهرداری قصد انجام آن را دارد باید به تصویب شورا برسد تا شورا بر پروژه، اولویت ها، چگونگی هزینه کردها و محل تأمین هزینه ها نظارت داشته باشد.

قوامی گفت: هنگام تقدیم بودجه به شورا اگر شهرداری بخواهد با ترک تشریفات و مزایده طرح را به پیمانکاری بسپارد این مسئله هم باید به تصویب شورا برسد که متأسفانه در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپیچی آشکار شهردار از پاسخگویی به شورای شهر

سرپیچی آشکار شهردار از پاسخگویی به شورای شهر