مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-06فرهنگي

مفاخر کرمانشاه در تقویمی اختصاصی ثبت می شوند/ ساخت سردیس مشاهیر ادبی شهر


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: روز داشته­ های کرمانشاه که مربوط به مفاخر ، مکان و حوزه میراث ناملموس است در تقویمی اختصاصی ثبت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی عبدالملکی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در فرهنگسرای کوثر کرمانشاه برگزار شد: سه پروژه مهم با عنوان های شهریاران فرهنگ، جشنواره بزرگ شهروندان کوچک و ساخت عروسک شمامه در راستای فرهنگ سازی زندگی شهروندی در بین کودکان در حال برگزاری داریم.

وی یادآور شد: در جشنواره شهریاران فرهنگ که با حضور 950 نفر برگزار خواهد شد، هر کسی با هر استعداد و توانایی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

برنامه دیگری که در این حوزه در حال اجرا است ساخت عروسک شیرین و شمامه است که رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در خصوص آن گفت: در این برنامه عروسک شیرین رفتارهای خلاف فرهنگ اجتماعی را به عروسک شمامه تذکر خواهد داد و این برنامه با توجه مخاطبان خود  در بستر فضای شبکه شاد منتشر خواهد شد.

وی در تشریح برنامه بزرگ شهروندان کوچک ، گفت: این جشنواره در 6 سر فصل همچون انشاء، نقاشی، ساخت کاردستی و ایجاد فضای سبز خانگی برنامه ریزی شده و تاکنون بیش از یک هزار و 200 اثر در این حوزه برای ما ارسال شده و با توجه استقبال علاقه مندان این جشنواره تا 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاخر کرمانشاه در تقویمی اختصاصی ثبت می شوند/ ساخت سردیس مشاهیر ادبی شهر

مفاخر کرمانشاه در تقویمی اختصاصی ثبت می شوند/ ساخت سردیس مشاهیر ادبی شهر