مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-06فرهنگي

نوروزی های «صبا» تشریح شد/ از طنز و سرگرمی تا پخش مسابقه


حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو «صبا» ضمن تشریح برنامه های این رادیو در ایام نوروز 1400 از آغاز بخشی از این تولیدات ویژه از 21 اسفند خبر داد.

- حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا ضمن تشریح برنامه های این رادیو در ایام نوروز 1400 از آغاز بخشی از این تولیدات ویژه از 21 اسفند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا با اشاره به برنامه های نوروزی این شبکه در نشست خبری امروز شنبه 16 اسفندماه که به صورت آنلاین برگزار شد، بیان کرد: برنامه طنز و ترانه را در نوروز 1400 داریم که تلفیقی از نمایش های طنز و ترانه های مورد علاقه شنوندگان است و 12 بازیگر و 6 نویسنده برای آن کار می کنند، مجری این برنامه فریبا باقری و کارگردان ساجد قدوسیان است.

وی ادامه داد: لبخند ایران کاری مشترک با مراکز استانی صداوسیماست که از 13 مرکز برنامه های تولیدی با رویکرد طنز برای نوروز دریافت شده است، این کار در یک برنامه هرروزه در نیم ساعت روی آنتن می رود.

افتخاری با اشاره به یک مسابقه تصریح کرد: مسابقه دو به دو را داریم که یک مجله نمایشی از گروه سیاسی است و با توجه به انتخابات آماده می شود.

وی به یک برنامه موسیقایی اشاره و عنوان کرد: برنامه ای در حوزه موسیقی داریم که درباره موسیقی های محلی نوروزی در بخش های مختلف کشور صحبت شده و توضیح داده می شود که نغمه های فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی های «صبا» تشریح شد/ از طنز و سرگرمی تا پخش مسابقه

نوروزی های «صبا» تشریح شد/ از طنز و سرگرمی تا پخش مسابقه