مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-06سياسي

برجام کارکرد انتخاباتی خود را از دست داده است/ تاثیر تحریم ها در حال افول است


یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه بایدن تحریم علیه ایران را حفظ می کند، گفت: از دوقطبی سازی برجام باید پرهیز شود چون برجام کارکرد انتخاباتی خود را طی این مدت از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، مصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین الملل در چهل و چهارمین نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی به برنامه بایدن در ارتباط با ایران اشاره کرد و افزود:  بایدن در کمپین انتخاباتی خود چیزی در مورد تعهدات آمریکا در ، حذف توانمندی موشکی ایران و به رسمیت شناختن اسراییل از سوی ایران است.

 خوش چشم گفت: بایدن پس از انجام توافق های مدنظر خود از ایران نیز تضمین می خواهد و این تضمین معنایش این است که ایران باید تا ته مسیر با آمریکا همراهی کند.

وی با اشاره به ضربه ای که ما در 20 سال اخیر از اتفاقاتی مانند برجام خوردیم، افزود: با این حال نفهمیدیم آمریکا در پی مهار ماست و هدفش حل اختلاف نیست.

این کارشناس مسائل بین الملل اضافه کرد: ادامه فرمول برجام این است که این توافق به یک چماق تبدیل شود و این چماق هم تحریم و تهدید باورپذیر نظامی است.

وی با بیان اینکه کاهش آثار تحریم ها و سیاست فشار حداکثری در ایران از زمان ریاست جمهوری ترامپ آغاز شد، گفت: آمریکایی ها کل اقتصاد ایران را بارها تحریم کردند اما سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام کارکرد انتخاباتی خود را از دست داده است/ تاثیر تحریم ها در حال افول است

برجام کارکرد انتخاباتی خود را از دست داده است/ تاثیر تحریم ها در حال افول است