مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-06سياسي

رسانه ها برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به لزوم استفاده از تبلیغات انتخاباتی در رسانه ها و فضای مجازی گفت: انتظار داریم اصحاب رسانه در بحث مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین اهمیت جایگاه انتخابات با ستاد انتخابات استان همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی استان همدان برای برگزاری سه انتخابات در سال 1400 اظهار کرد: پرهیز از تجمع و کمپین های شلوغ از یک سو و لزوم استفاده از تبلیغات رسانه ها و فضای مجازی در انتخابات از سوی دیگر یک اصل ضروری است.

وی با بیان اینکه انتظار از رسانه ها، همکاری با ستاد انتخابات با هدف افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است گفت: سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ در همدان برگزار خواهد شد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان تأکید کرد: ستاد انتخابات استان بر اساس بخشنامه وزارت در زمان قانونی و با ابلاغ حکم کمیته ها توسط استاندار تشکیل و ستاد انتخابات استان با برنامه ریزی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: با توجه به محدودیت های داشتند اظهار کرد: انتظار داریم اصحاب رسانه در بحث مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند

رسانه ها برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند