مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-06سياسي

مجتمع بزرگ قرآنی استان بوشهر احداث می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در راستای پیشبرد اهداف قرآنی در استان، مجتمع بزرگ قرآنی استان بوشهر احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در نشست با معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بوشهر قرآن را وسیله هدایت الهی دانست و اظهار داشت: استفاده از تعالیم قرآنی انسان را به سمت سعادت و رستگاری هدایت می کند.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر از ابتدای ورود اسلام به ایران توجه ویژه ای به اسلام، قرآن و اهل بیت صورت گرفته و استان بوشهر به معنای کامل یک استان قرآنی است و سبک ویژه قرآنی دارد که مبتنی بر فهم و بیان است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به آثار گرانبهای فعالان قرآنی استان بوشهر در حوزه تفسیر بیان کرد: عالمان بزرگ این منطقه در ارتباط با تالیفات قرآنی، تالیف های بزرگی دارند.

وی به برخی از آثار هنری در حوزه قرآن از جمله قرآن متقارن اثر آیت الله معتقد اهرمی اشاره کرد و ادامه داد: 16 اسفندماه روز قرآنی استان بوشهر است که این روز قلب حرکتی یک سال فعالیت قرآنی استان بوشهر است.

آیت الله صفایی بوشهری از برنامه ریزی و تدارک برنامه های متنوع در روز قرآنی استان بوشهر خبر داد و افزود: سند چشم انداز فعالیت 20 ساله استان بوشهر تدوین شده است و برنامه های مهمی در این زمینه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع بزرگ قرآنی استان بوشهر احداث می شود

مجتمع بزرگ قرآنی استان بوشهر احداث می شود