مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-06اقتصادي

ذخیره سد اکباتان به 13 میلیون مترمکعب رسید/ در مصرف آب مدیریت کنید


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه ذخیره سد اکباتان به 13 میلیون مترمکعب رسیده است گفت: این درحالی است که در مدت مشابه سال قبل ذخیره سد 18 میلیون مترمکعب بود.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای سال مصرف آب در سد اکباتان افزایش 20 درصدی داشت که شیوع بیماری کرونا در این افزایش مصرف بی تاثیر نبود.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای مدیریت مصرف خانه تکانی و شستشو را به روزهای آخر سال موکول نکنند افزود: مشترکان در روزهای پایانی سال رعایت الگوی مصرف را در برنامه داشته باشند تا مشکلی در تامین و توزیع آب نداشته باشیم.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: در حال حاضر 80 درصد تولید آب همدان از سد اکباتان است و مابقی از چاه ها و رودخانه عباس آباد تامین می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش بارندگی پاییز و زمستان امسال، وضعیت منابع سد خوب نیست به طوری که در مدت مشابه سال گذشته ذخیره سد 18 میلیون مترمکعب بود اما اکنون 13 میلیون متر مکعب آب دارد.

نیکداد با تاکید بر اینکه کمبود آب خطرناک است تصریح کرد: اگر در روزهای باقی مانده از سال و بهار 1400 بارندگی نباشد، بحران خواهیم داشت که امیدواریم عنایت خداوند شامل حال ما شود و بهار پربارشی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سد اکباتان به 13 میلیون مترمکعب رسید/ در مصرف آب مدیریت کنید

ذخیره سد اکباتان به 13 میلیون مترمکعب رسید/ در مصرف آب مدیریت کنید