مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-06اقتصادي

پیشرفت 85درصدی ساختمان چند منظوره ورزشی-مدیریت بحران دوگنبدان


مدیریت بحران دوگنبدان 85درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن ای نپروژه نیاز به 196 میلیارد ریال اعتبار است.

- مسعود ظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه  شهر دوگنبدان در مواقع بحران نیاز به یک سالن اضطراری برای اسکان شهروندان دارد، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه شورای پدافند غیرعامل شهرداری دوگنبدان نسبت به احداث ساختمان چند منظوره ورزشی-مدیریت بحران برای استفاده شهروندان در مواقع بحران به منظور جلوگیری از تلفات جانی و مالی اقدام نموده است.

وی عنوان کرد: این ساختمان برای مواقع اضطراری و بحران و با پیش بینی سیستم ها، امکانات و تجهیزات لازم  در محدوده  شهر طراحی و احداث و در حال احداث است.

ظفری با بیان اینکه عملیات احداث این ساختمان از سال 1386 آغاز شده  و تا کنون85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته  است، گفت:  اعتبار این پروژه از سال 1386 الی 1396 تنها9 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده که تا سال 1396 مبلغ 6 میلیارد و 639 میلیون ریال در این پروژه هزینه شده است.

  شهردار وگنبدان با اشاره به اینکه ساختمان چند منظوره ورزشی و مدیریت بحران دوگنبدان برای تکمیل و بهره برداری نیاز به اعتبار و تامین هزینه های مالی دارد، عنوان کرد: برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این ساختمان  نیاز به 196 میلیارد ریال اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 85درصدی ساختمان چند منظوره ورزشی-مدیریت بحران دوگنبدان

پیشرفت 85درصدی ساختمان چند منظوره ورزشی-مدیریت بحران دوگنبدان