مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-06اقتصادي

تفکیک کنندگان پسماند در تبریز ساماندهی شدند


مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: تعداد 600 نفر از تفکیک کنندگان زباله در آذربایجان شرقی ساماندهی و شناسنامه دار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا اصغری با بیان اینکه تعداد 300 نفر نیز در مقابل بیماری های مختلف واکسینه شدند افزود: افزایش قیمت مواد بازیافتی از جمله کارتن، آهن، شیشه و پلاستیک موجب افزایش تعداد تفکیک کنندگان زباله شده که البته از دید قانون جرم محسوب می شود اما به مصلحت شهر است که تفکیک زباله از مبدا انجام شود که در این خصوص یک شرکت قرارداد دارد و توسط این شرکت سامان دهی تفکیک کنندگان غیرمجاز انجام شده است.

وی گفت: دومین شهر بلندمرتبه ساز کشور هستیم بر این اساس به مدیریت نخاله های ساختمانی نیاز داریم زیرا ضایعات و مواد بازیافتی سرمایه هایی هستند که باید به چرخه بازگردد و تهدید بهداشت عمومی وجود نداشته باشد.

اصغری ادامه داد: طرح هایی در خصوص بازیافت به 100 میلیارد تومان در تبریز در حال اجرا می شود که ساخت سلول 2، سه، چهار و پنج و ارتقا طرح شیرابه این کلانشهر از جمله این طرح ها است.

وی همچنین با اشاره به راهکارهای مقابله با زباله گردی تبریز گفت: باکس های زیرزمینی زباله افزایش می یابد و طرح تفکیک از مبدا از منازل و محلات راهکارهایی است که زباله گردی را کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک کنندگان پسماند در تبریز ساماندهی شدند

تفکیک کنندگان پسماند در تبریز ساماندهی شدند