مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-06سياسي

کمک مؤمنانه در شاهرود/ از توزیع گوشت قربانی تا تهیه بسته های عیدانه


بانوان طلبه بسیجی شاهرود، همچنان در کمک به نیازمندان در خط مقدم خدمت مؤمنانه حضور فعال دارند و به توزیع گوشت قربانی و تهیه بسته های عیدانه برای این افراد پرداختند.

- این کمک ها قرار دارند و در کنار اقدامات مختلفی که در خدمت رسانی به مردم در عرصه های پزشکی، بهداشتی و سازندگی انجام می دهند، در کمک مؤمنانه نیز از ابتدای شیوع کرونا در میدان بوده و همچنان با تمام توان در تلاش هستند.

در این میان طلاب و روحانیون جهادی نقش فعالی داشته و دارند و بانوان بسیجی طلبه پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود نیز فعال هستند و اقدامات متنوعی را در ایام ماه رجب اجرا کرده اند.

قربانی یک رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین خانواده های کم برخوردار و هدیه ثواب قربانی به ارواح مطهر پدران آسمانی ، به همت خیران، اساتید و طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام صادق (ع) به مبلغ دو میلیون و 830 هزار تومان توسط گروه جهادی شهید حججی طلاب خواهر بسیجی انجام شد.

تهیه و توزیع 110 بسته عیدانه بین خانواده های کم برخوردار که اسم فرزندانشان علی و فاطمه بود، در محلات کم برخوردار شاهرود انجام شد و اهدای جوایز به برندگان مسابقه فاطمه شناسی در اردوی جهادی شهید حججی در محلات اسلامی شاهرود صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه در شاهرود/ از توزیع گوشت قربانی تا تهیه بسته های عیدانه

کمک مؤمنانه در شاهرود/ از توزیع گوشت قربانی تا تهیه بسته های عیدانه