مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-06اقتصادي

دلالانی که در بازارِ داغِ «رحم جایگزین» از آب گل آلود ماهی می گیرند


دلالانی که در بازارِ داغِ رحم جایگزین از آب گل آلود ماهی می گیرند نبود قانون مشخص در باب رحم جایگزین منجر به سوءاستفاده دلالان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، در طول سال های اخیر بازار رحم جایگزین در ایران بسیار رونق یافته است، اما به دلیل نبود قانون دقیق در این زمینه، به نحوی از خانواده ها اخاذی می شود.

موضوع اصلا پیچیده نیست؛ یک طرف قضیه مادرانی در آرزوی فرزنددار شدن هستند، اما توان آن را ندارند و حاضرند هر مبلغی را بپردازند تا بتوانند طعم شیرین مادری را بچشند.

یک طرف قضیه هم کسانی هستند که امرار معاش و تنگدستی آن ها را مستاصل کرده و نسبت به اهدای تخمک و رحم اقدام می کنند.

در این بین، گروهی که با انگیزه مالی یا گاهی به قصد کمک به زوج های نابارور از طریق مراکز مجاز وارد عمل می شوند مشکلی را ایجاد نمی کنند، اما داستان از جایی شروع می شود که پای دلالان در این زمینه باز می شود و با توجه به اینکه اکثر افراد در این خصوص اطلاعی ندارند همچنین هیچ سازوکار مناسبی در این زمینه وجود ندارد، دلالان با روش های غیرقانونی و اغلب با دریافت مبالغ هنگفت، فرد اهدا کننده را به زوج نابارور وصل می کنند.

قیمت ها هم در این بازار سیاه دائما پا به پای تورم و بدون هیچ قاعده و قانونی رو به افزایش است و البته بستگی به توان خانواده متقاضی هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالانی که در بازارِ داغِ «رحم جایگزین» از آب گل آلود ماهی می گیرند

دلالانی که در بازارِ داغِ «رحم جایگزین» از آب گل آلود ماهی می گیرند