مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-06اجتماعي

بازگشایی راه ارتباطی 54 روستا در اشنویه


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اشنویه گفت: راه دسترسی به 54 روستای این شهرستان که از شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود، با تلاش راهداران و نیروهای مردمی بازگشایی شد و تلاش برای بازگشایی 20 روستای دیگر ادامه دارد.

- هاوری مدرس در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه،  با اشاره به اینکه بارش سنگین برف سبب مسدود شدن تمام محورهای روستایی در شهرستان اشنویه شده بود، اظهار داشت: با تلاش راهداران و نیروهای مردمی مسیرهای مسدود شده بر اثر بارش سنگین برف بازگشایی و تلاش برای بازگشایی 20 روستای دیگر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از شب گذشته و با شروع بارش، سه بار محور اشنویه - ارومیه و 2 بار مسیر اشنویه - پیرانشهر برف روبی و نمک پاشی شده است، تصریح کرد: تردد در محورهای اصلی این شهرستان از جمله اشنویه - پیرانشهر، اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده نیز در جریان است و تمام محورهای اصلی برف روبی و نمک پاشی شده است و راهداران نیز در جاده ها حضور دارند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اشنویه اضافه کرد: با توجه به کاهش دید افقی، برودت هوا و کاهش دما در این گردنه و سایر جاده های کوهستانی این شهرستان رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان یابند و سپس به مسافرت اقدام و از سفرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه ارتباطی 54 روستا در اشنویه

بازگشایی راه ارتباطی 54 روستا در اشنویه