مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-06اقتصادي

تحمیل تن ماهی و رب گوجه به مردم در ازای خرید روغن


شرایط ایجادشده در خصوص کمبود روغن، به دلیل عدم برنامه ریزی دقیق در واردات اولیه و شاید سوءاستفاده برخی از شرکت های بزرگ در توزیع نامناسب و ایجاد کمبود کاذب برای به فروش رساندن سایر کالاهای انباشته خود مانند تن ماهی و رب گوجه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدکمال سودمند در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت روغن خوراکی در آستانه عید نوروز در بازار اظهار کرد: کمبود روغن در ماه های اخیر، تصنعی و کاذب بود و اگر توزیع روغن به همین روال که در حال انجام است ادامه پیدا کند، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: شرایط ایجادشده در خصوص کمبود روغن، به دلیل عدم برنامه ریزی دقیق در واردات اولیه و شاید سوءاستفاده برخی از شرکت های بزرگ در توزیع نامناسب و ایجاد کمبود کاذب برای به فروش رساندن سایر کالاهای انباشته خود مانند تن ماهی و رب گوجه، به وجود آمده بود.

رییس اتحادیه بنکداران اهواز گفت: در ماه های گذشته میلیاردها تومان تن ماهی و رب گوجه به واسطه خرید روغن به مردم تحمیل شد.

وی با اشاره به وضعیت موجودی کالا در انبارهای بنکداران شهر اهواز در آستانه عید نوروز، گفت: کمبود خاصی از بابت موجودی کالا وجود ندارد و تنها مساله، گرانی کالاها است هر چند گران فروشی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمیل تن ماهی و رب گوجه به مردم در ازای خرید روغن

تحمیل تن ماهی و رب گوجه به مردم در ازای خرید روغن