مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-06پزشكي

عشقی: پروسه تزریق خون به بیمار نیازمند رعایت 1700 دستورالعمل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان عشقی، با عنوان این مطلب که اول اردیبهشت 99، 16 استان به صورت هماهنگ پروژه جمع آوری پلاسمای بهبودیافتگان کووید 19 را عملیاتی ساختند که در ادامه به 25 استان رسید، - مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، بر اهمیت نگه داشتن خون و فرآورده های خونی و همچنین دشواری های پروسه انتقال خون به بیمار، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان عشقی، با عنوان این مطلب که اول اردیبهشت 99، 16 استان به صورت هماهنگ پروژه جمع آوری پلاسمای بهبودیافتگان کووید 19 را عملیاتی ساختند که در ادامه به 25 استان رسید، گفت: ایران از کشور های پیشگام در پروژه پلاسما درمانی است.

وی به عملکرد سازمان انتقال خون در پاندمی کووید 19 اشاره و تصریح کرد: در این پاندمی جهان افت شدید شاخص های اهدای خون را تجربه کرد و این در حالی است که در یک سال اخیر اهدای خون در ایران تنها 10 درصد کاهش داشته است.

عشقی با بیان اینکه نگهداشتن کیفیت انتقال خون ایران همتراز با کشور های سرآمد جهان ساده نیست، گفت: برای یک پروسه انتقال خون از اهدای خون تا تزریق آن به بیمار یک هزار و 700 دستورالعمل و مدرک استاندارد تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشقی: پروسه تزریق خون به بیمار نیازمند رعایت 1700 دستورالعمل است

عشقی: پروسه تزریق خون به بیمار نیازمند رعایت 1700 دستورالعمل است