مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-05حوادث

نجات گروه 5 نفره کوهنوردی در ارتفاعات توچال


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از نجات گروه 5 نفره کوهنوردی در ارتفاعات توچال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال ملکی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از حادثه گم شدن مسیر توسط یک گروه کوهنورد در ارتفاعات توچال خبر داد و اظهار داشت: حوالی ساعت 11 و 15 دقیقه امروز جمعه 15 اسفندماه تعداد 5 نفر از کوهنوردان که از ارتفاعات توچال مشغول کوه پیمایی بودند به علت بوران و کولاک شدید مسیر را گم کرده و با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تماس گرفته و تقاضا کمک کرده بودند.

ملکی با بیان اینکه پس از اطلاع از حادثه بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند گفت: در سال های اخیر در ایستگاه 5 تله کابین توچال در روزهای پایانی هفته پنج شنبه و جمعه با توجه به اینکه مراجعه بیشتری به ارتفاعات صورت می گیرد تیم امداد و نجات کوهستان مستقر هستند.

وی عنوان داشت: امروز هم تیم امداد و نجات کوهستان در ایستگاه 5 مستقر بودند و به محض آگاهی به محل اعزام شدند و حدفاصل ایستگاه 7 و قله متوجه شدند که یک گروه 5 نفره در آنجا به علت خروج از مسیر اصلی راه را گم کرده اند و احتمال آسیب و خطر وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: گروه امداد با هدایت کوهنوردان توانستند آنها را به سمت جهان پناه حاضر در ارتفاعات توچال بیاورند و در شرایط کولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات گروه 5 نفره کوهنوردی در ارتفاعات توچال

نجات گروه 5 نفره کوهنوردی در ارتفاعات توچال