مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-05سياسي

انتقاد امام جمعه پارسیان از عدم اهمیت منطقه ویژه اقتصادی به فضای سبز و درختکاری


با توجه به استقرار صنایع بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان یکی از مهمترین کارها، اهمیت به فضای سبز و درختکاری است لذا از مسؤولان منطقه ویژه می خواهم که در اسرع وقت نسبت به این مساله مهم و حیاتی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز درختکاری به بیان روایاتی از پیامبر مکرم اسلام (ص) پرداخت و اظهار داشت: اسلام به مساله درختکاری تاکیدات فراوانی دارد تا جایی که در برخی روایات کاشتن درخت در ردیف بهترین و مقدس ترین کارهای خیر به شمار رفته است.

  وی درختکاری و نگهداری از مراتع و جنگل ها را نیاز مهم امروز جامعه بشری معرفی کرده و افزود: هوای پاک از ضروریات زندگی صنعتی است لذا باید با درختکاری و نگهداری از جنگل ها و منابع طبیعی از قطع و خشک کردن بی دلیل درختان خودداری کنیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان با اظهار تاسف از وضعیت ناسامان پارک جنگی شهرستان اذعان داشت: پارک جنگی با این وسعت و محدوده یک نعمت و ظرفیت بزرگ برای شهرستان است و نباید اینگونه نسبت به آن بی تفاوت باشیم  بلکه این سرمایه ملیِ متعلق به مردم را باید با کاشت درختان مثمر و بومی احیا و در اختیار مردم شریف قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه پارسیان از عدم اهمیت منطقه ویژه اقتصادی به فضای سبز و درختکاری

انتقاد امام جمعه پارسیان از عدم اهمیت منطقه ویژه اقتصادی به فضای سبز و درختکاری