مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-05سياسي

بایدن و ترامپ فرقی باهم ندارند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مقاومت و پاسخ گویی به اقدامات آمریکا هم در بیان و هم در عمل ادامه دارد و این تجلی همان سخن مقام معظم رهبری است که امروز دیگر دوره بزن دررو تمام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، در خطبه های نماز عبادی سیاسی بجنورد، ضمن گرامیداشت هفته درختکاری، بر اهتمام همگانی نسبت به حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در بجنورد، اظهار کرد: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا اقدام بایسته و شایسته ای است و راه اندازی موزه شهدا در استان نیز در همین راستا صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرارسیدن ، تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت تنها ایران نیست، بلکه عراق و سوریه و لبنان را فراگرفته، به گونه ای که آنجا هم نمی توانید نقطه ای را بمباران کنید و بعد هیچ اتفاقی برای شما نیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: با این حمله، بار دیگر همگان به این دو اصل اسلامی پی بردند که اولاً نمی شود به دشمن اعتماد کرد و ثانیاً دشمن کافر و منافق اصل پایبندی به انسانیت و عهدنامه و تعهد را متوجه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و ترامپ فرقی باهم ندارند

بایدن و ترامپ فرقی باهم ندارند