مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-05حوادث

خسارت 2.5 میلیاردی آتش سوزی در کشتارگاه طیور لوشان


رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار با اشاره به آتش سوزی صبح امروز در کشتارگاه طیور لوشان، گفت: این آتش سوزی حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت وارد کرده است.

- هوشنگ عباسقلی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به جزییات آتش سوزی صبح امروز در کشتارگاه طیور سپید ماکیان لوشان، اظهار کرد: این آتش سوزی حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به بار آورده است.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم آتش در انبار پلاستیک بسته بندی مرغ بوده، افزود: در اولین ساعات نیروهای آتش نشانی و امدادی در محل حادثه حاضر و به اذعان مدیر شرکت کشتارگاه از بروز فاجعه جلوگیری شده است.

فرماندار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار با اشاره به اینکه آتش سوزی در کشتارگاه طیور سپید ماویان پاچنار در بخش لوشان در ساعت چهار و 30 دقیقه صبح شروع و پس از دو ساعت مهار شد، بیان کرد: در جریان اطفا این آتش سوزی علاوه بر نیروهای مردمی و نظامی، آتش نشانانی از لوشان، رودبار، منجیل، رستم آباد، نیروی دریایی منجیل و شهرک صنعتی لوشان حضور داشتند.

عباسقلی زاده با تقدیر از همه تلاشگران در جریان اطفاء آتش سوزی کشتارگاه طیور پاچنار لوشان،گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی خسارت جانی به هیچ کس وارد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 2.5 میلیاردی آتش سوزی در کشتارگاه طیور لوشان

خسارت 2.5 میلیاردی آتش سوزی در کشتارگاه طیور لوشان