مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-05حوادث

آغاز تعریض و ایمن سازی مسیر«حسن آباد» تا ندامتگاه تهران بزرگ


فرماندار ویژه ری از آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده چرمشهر حد فاصل «پلیس راه حسن آباد» تا ندامتگاه تهران بزرگ خبر داد.

- ری- فرماندار ویژه ری از آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده چرمشهر حد فاصل پلیس راه حسن آباد تا ندامتگاه تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص فرماندار ری از عملیات اجرایی تعریض جاده چرمشهر حد فاصل پلیس راه حسن آباد تا ندامتگاه تهران بزرگ خبر داد و اظهار داشت: محور چرمشهر در بخش فشافویه به دلیل وجود ندامتگاه تهران بزرگ و تردد خانواده های زندانیان و همچنین خودروهای سنگین نیازمند ایمن سازی بود که با مشارکت فرمانداری و وزارت راه و شهرسازی تعریض این محور در دستور کار قرار گرفت.

معاون استاندار تهران بیان داشت: طی توافقات صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی محور چرمشهر حد فاصل پلیس راه حسن آباد تا ندامتگاه تهران بزرگ به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان که 50 درصد این مبلغ از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده فرمانداری ویژه شهرستان ری تخصیص یافته، تعریض خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در حال حاضر پیمانکار مشخص و این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعریض و ایمن سازی مسیر«حسن آباد» تا ندامتگاه تهران بزرگ

آغاز تعریض و ایمن سازی مسیر«حسن آباد» تا ندامتگاه تهران بزرگ