مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-05سياسي

ملت ایران در مسیر بعثت پیامبر (ص) حکومت اسلامی ایجاد کردند


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید از مبعث به برانگیختگی درونی پل بزنیم، گفت: ملت ما در مسیر بعثت پیامبر اکرم (ص) حکومت بی نظیر اسلامی را ایجاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی خطیب جمعه ساری در خطبه های مجازی این هفته با اشاره به اینکه در آستانه بعثت پیامبر اکرم (ص) قرار داریم، اظهار کرد: خداوند پیغمبر را سبب رحمت قرار داده و اسلام دین رحمت است.

وی گفت: دشمنان ما می گویند که باید اسلام رحمانی را ترویج کنیم و شعار اسلام رحمانی سر می دهد در حالی که هدف درستی ندارند، مقصودشان این است که اسلام باید یکپارچه رحمت و عطوفت باشد و درآن خبری از دفاع، جنگ، خشم، غضب و قصاص نباشد.

محمدی لایینی با اشاره به اینکه هدف دشمنان ترویج اسلام آمریکایی است نه اسلام رحمانی اضافه کرد: دین مبین اسلام برای خودش فلسفه حکومت دارد، از ضعفا حمایت کرده و با ظالمان و عوامل فتنه برخورد می کند، همان طور که حکومت های دیگر دنیا با عوامل ناامن کننده مبارزه می کنند حکمت اسلامی نیز سر و سامان دارد.

  خطیب جمعه ساری گفت: حکمرانی به معنای ایجاد زمینه های حفظ حقوق شهروندی، داشتن قوه قهریه، فعالیت نیروهای مسلح و امنیت و سایر برنامه های حکومتی است، مقصود دشمنان این است که اسلام اصلا حکومتی نداشته باشد که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در مسیر بعثت پیامبر (ص) حکومت اسلامی ایجاد کردند

ملت ایران در مسیر بعثت پیامبر (ص) حکومت اسلامی ایجاد کردند