مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-05سياسي

خروج نیروهای آمریکا از منطقه خواسته ملت های اسلامی است


امام جمعه رشت برهم زدن کریدور مقاومت در منطقه را یکی از دلایل حمله آمریکا به سوریه دانست و گفت: خروج نیروهای آمریکا از منطقه خواسته ملت های اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر رشت در مصلای امام خمینی با اشاره به در پیش بودن مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی پرچم ولایت اهل بیت (ع) را برافراشته است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به حمله آمریکا به مقر نیروهای مقاومت در سوریه اشاره کرد و افزود: رییس جمهور جدید آمریکا به صورت مستقیم دستور این حمله را داده است و این نشان دهنده این بوده که سیاست های آمریکا هیچگاه تغییر نمی کند.

وی با بیان اینکه اعلام حمایت آمریکا از همفکران خود در منطقه یکی دیگر از پیام های این تجاوز بوده است، گفت: حمایت از صهیونیست ها، اعلام روی میز بودن گزینه نظامی در صورت برنگشتن ایران به برجام، حمایت از گروه های تکفیری شکست خورده و وانمود کردن اینکه اوضاع داخلی و خارجی آمریکا در دست رییس جمهور این کشور است، از دیگر پیام های حمله مذکور بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به اینکه آمریکا با این تجاوز به دنبال به هم زدن کریدور مقاومت در منطقه است، اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی منطقه را به بشکه باروت تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج نیروهای آمریکا از منطقه خواسته ملت های اسلامی است

خروج نیروهای آمریکا از منطقه خواسته ملت های اسلامی است