مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-05اجتماعي

وزش باد شدید در بخش هایی از کشور/بارش امسال 42.5 درصد کمتر از پارسال


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در مناطق مرکزی و شرق، جنوب، جنوب غرب و غرب کشور و استان های واقع در دامنه شمالی و جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید داریم و این شرایط فردا در شرق و جنوب شرق و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در اغلب نقاط کشور غیر از سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب فارس و جنوب کرمان بارش باران داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز همچنین در استان های جنوبی رعد و برق و در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی همچنین ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات شمال شرق بارش برف داریم.

وی افزود: امروز شدت بارش ها در ارتفاعات شمال شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری و جنوب کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از اوایل امشب از میزان ابرناکی و بارش به تدریج از غرب کشور کاسته می شود و این سامانه فردا در استان های خراسان، شمالی شمال خراسان رضوی و گلستان فعال خواهد بود و سپس از کشور خارج می شوند.

ضیاییان بیان کرد: امروز در نیمه شرقی کشور، جنوب و جنوب غرب و غرب کشور، همچنین مناطق مرکزی و استان های واقع در دامنه های شمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در بخش هایی از کشور/بارش امسال 42.5 درصد کمتر از پارسال

وزش باد شدید در بخش هایی از کشور/بارش امسال 42.5 درصد کمتر از پارسال