مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-05اقتصادي

عرضه میوه بازار شب عید از 25 اسفند در کرمانشاه


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از عرضه میوه بازار شب عید از 25 اسفند در کرمانشاه خبر داد.

- احسان باقرخانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار میوه ایام عید نوروز و افزایش قدرت خرید مردم، 2 نوع میوه که بیشتر مورد توجه مردم است خریداری و در سردخانه های استان کرمانشاه انبار شده است.

وی افزود: 750 تن میوه شامل 500 تن پرتغال و 250 تن سیب برای ایام نوروز تهیه شده است که از تاریخ 25 اسفند عرضه آن در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به قیمت عرضه میوه ایام نوروز تصریح کرد: قیمت عرضه این میوه ها تا امروز از سوی ستاد تنظیم بازار مشخص نشده است اما قیمت آن 10 الی 15 درصد با قیمت بازار متفاوت خواهد بود.

باقرخانی خاطر نشان کرد: در شهر کرمانشاه 50 نقطه برای عرضه میوه ایام نوروز مشخص شده است و در صورتی که نیاز به افزایش مراکز عرضه باشد آمادگی لازم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه وجود دارد.

وی بیان کرد: در سایر شهرستان ها با توجه به جمعیت آن شهر میوه کافی در اختیار عاملین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه میوه بازار شب عید از 25 اسفند در کرمانشاه

عرضه میوه بازار شب عید از 25 اسفند در کرمانشاه