مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-05سياسي

چرخ های سانتریفیوژها به برکت مصوبه مجلس به حرکت درآمد


امام جمعه آستارا با بیان اینکه چرخ های سانتریفیوژها به برکت مصوبه مجلس به حرکت درآمده اند، گفت: رییس جمهور می گوید هم چرخ سانتریفیوژها می چرخد هم چرخ اقتصاد کشور معلوم نیست با چه معادلاتی به این نتیجه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با گرامیداشت فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: در آستانه عید نوروز قرار داریم و در این ایام باید به فکر نیازمندان جامعه باشیم.

وی با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات 1400 برای حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی بوده و داشتن تخصص، دغدغه مند بودن و داشتن ایمان از مؤلفه های یک انتخاب درست در انتخابات شورای اسلامی است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نیاز کشور یک دولت بانشاط، کارآمد، کاربلد ، جوان، مؤمن و جهادی است، بیان کرد: وزرای دولت کنونی پیر بوده و انگیزه کار ندارند؛ در انتخابات ریاست جمهوری 1400 مواظب باشیم به سرنوشت دولت فعلی مبتلا نشویم.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه رییس جمهور می گوید هم چرخ سانتریفیوژها می چرخد هم چرخ اقتصاد کشور معلوم نیست با چه معادلاتی به این نتیجه رسیده است، گفت: چرخ های سانتریفیوژها به برکت مصوبه مجلس به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ های سانتریفیوژها به برکت مصوبه مجلس به حرکت درآمد

چرخ های سانتریفیوژها به برکت مصوبه مجلس به حرکت درآمد