مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-05سياسي

سند آمایش سیستان و بلوچستان نیازمند مشارکت همگان است


سند آمایش برای خوب و اثرگذار بودن در استان نیازمند مشارکت و توجه همگان در سطوح مختلف است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سند آمایش برای خوب و اثرگذار بودن در استان نیازمند مشارکت و توجه همگان در سطوح مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در سند آمایش اولویت های سند استانی و کشوری و مزیت های منطقه، بخش و شهرستان نیز توجه خواهد شد، اظهارداشت: بعضی از اسناد که امروز برای پنج شهرستان ارائه شد باید حتماً تصویب و یا حداقل در تضاد نبوده بلکه مکمل و هم افزا با سند توسعه سواحل مکران باشد.

وی با اشاره به اهمیت دادن به اولویت ها در این اسناد افزود: اولویت های استانی حتماً تطبیق یافته با اولویت های شهرستانی نیست به گونه ای که در سند آمایش تجارت و ترانزیت مزیت اول سیستان و بلوچستان و بعد بخش معادن، حوزه گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی، صیادی و دامداری بوده که قطعا با اولویت های شهرستان های مختلف متفاوت خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این سند به اولویت های استانی توجه خواهد شد گفت: از اینرو اول در سطح استانی سند آمایش با مشارکت مدیران استانی، دستگاه های اجرایی، فرهیختگان، تحصیل کرده گان، دانشگاهیان، جمع گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش سیستان و بلوچستان نیازمند مشارکت همگان است

سند آمایش سیستان و بلوچستان نیازمند مشارکت همگان است