مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-05سياسي

ضروری ترین امر به معروف توصیه مردم به استفاده از ماسک است


در شرایط فعلی بهترین و ضروری ترین امر به معروف و نهی از منکر توصیه مردم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به اتفاقات و جریانات اتفاق افتاده در آن مقطع گفت: جامعه ای که به تمام معنا عقب مانده بود و بر محوریت بربریت و جاهلیت بود با بعثت پیامبر اکرم (ص) وضع اسلام روز به روز بهتر شد و اسلام جان دوباره گرفت و مستکبران روز به روز منفعل تر شدند.

امام جمعه بناب با تبریک فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: بعث انقلاب پیامبر اکرم (ص) با تمام شرایط جهانی آن روز را به هم ریخت و با ظهور اسلام بساط نفوذ مستکبران برچیده شد.

وی سپس با تشریح اوضاع کنونی دنیا تصریح کرد: امروز تاریخ در کشور و دنیا تکرار می شود و پیشاپیش ظهور امام عصر (عج) محرومین روی زمین رمق می یابند و جامعه استکباری از این انقلاب و رشد روزافزون اسلام در دنیا احساس خطر کرده و از جریان رشد روزافزون منطقه ای اسلام آشفته تر می شوند.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: از این رو انسان های آزاده امروز دقیقاً باید بدانند که خداوند پشتیبان آنها بوده و بت های عالم یکی پس از دیگری نابود خواهند شد ولی اگر مسلمانان کمی مقاومت و استقامت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضروری ترین امر به معروف توصیه مردم به استفاده از ماسک است

ضروری ترین امر به معروف توصیه مردم به استفاده از ماسک است