مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-05سياسي

کمک های مومنانه از ضرورت های تقواست


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: فقرا و نیازمندان را در روزهای کرونایی و در آستانه سال نو دریابیم که این امر از ضرورت های تقوا است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: فقرا و نیازمندان را در روزهای کرونایی و در آستانه سال نو دریابیم که این امر از ضرورت های تقوا است، کمیته امداد، دستگاه ها، مدارس و اقشار مختلف برای کمک های محسنانه شکل گرفته و هرچه بتوانیم کمک کنیم زیبایی در میان ما افزایش می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 15 اسفندماه در خطبه نخست نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: داستان های انبیا تذکری برای عقلا و برای افرادی است که می خواهند درس زندگی خود را از وحی گرفته و در زندگی به کار ببرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به داستان زندگی حضرت ایوب در قرآن اشاره و بیان کرد: این پیامبر از لحاظ مال و فرزند متمکن بود، اما پروردگار وی را عبرتی برای انبیا و دیگران قرار داد، لذا اموال، فرزندان و سلامتیش را از وی گرفت تا او را بیازماید.

وی ادامه داد: شیطان بر عبادت و شکرگزاری حضرت ایوب حسد برد، نه تنها از بندگی ایوب کاسته نشد بلکه خداوند به بندگی وی افزود و او هرچه توانست در محضر پروردگار، خشوع از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مومنانه از ضرورت های تقواست

کمک های مومنانه از ضرورت های تقواست